Tips & tricks

Posilování zadku, břicha + body forming

12. ledna 2012 v 15:36
Tady sou videa, podle kterých pojedu od soboty :)
↓↓↓

Strať tuk a získej svaly

23. srpna 2011 v 1:51
Zdravý životní styl je kombinací cvičení a výživné stravy. Je to taktéž nejlepší spůsob jak zhubnout a být zdravý. Cílem je získat pěkné a vypracované tělo, štíhlé svaly.
Budeš tomu však muset věnovat čas. Doporučuje se nejmíň 30 minut cvičení denne. Hlavně kardiovaskulární cvičení sou velmi ůčinné v oblasti spalování tuků. Snížením ukládání tuků v těle zabráníš mnoha zdravotním rizikám, jako např. vysoký krvní tlak, cukrovka a obezita. Stráta tuků a získání svalů pomáhá při přetváření těla a zlepšení fyzického vzhledu.


Nejlepší odporoučené postupy jak stratit tuk a získat svaly:

Posilování - je jedním z běžně navrhovaných metod pro strátu tuku a získání svalů. Stimuluje svalové vlákna a zvyšuje svalovou hmotu. Pravidelné cvičení zvyšuje fyzický výkon. Správné cvičení bude pro tebe přínosem v mnohých oblastech. Zvýšíš svalovou vytrvalost, dostaneš pod kontrolu svou tělesnou hmotnost, normalizuje se tvůj krvní tlak, zvýšíš rychlost svého metabolismu. To je jenom několik výhod, které ti táto forma cvičení nabízí. Je důležité si zestavit cvičební plán, podle kterého budeš cvičit. Když máš možnost, poraď se s odborníkem, ale některé cviky najdeš na internetu a jistě ti poraděj i v posilovně. Vybírej si cviky podle toho, či chceš aby tvé svaly nabrali objem, nebo chceš být štíhlý a vypracovaný, teda svaly prodloužit.

Kardiovaskulární cvičení - je to důležité cvičení pro dosáhnutí rychlého odbourávání tuků a pro zisk svalové hmoty. Je ůčinné při spalování nadbytečných kalorií a potláčí chuť do jídla. Kadrio a kardiorespiračné cvičení mají mnoho výhod, nejenom zdravotních, ale ti přinesou i psychickou pohodu. Chůdze, cyklistika, plavání a jogging sou jen některé obyčejné kardiovaskulární cvičení, které snižují hromadění tukových zásob. Denní cvičení snižuje zlý cholesterol, posiluje svalové vlákna, pomáhá ke snížení tělesné hmotnosti, zlepšuje krevní oběh a zvyšuje rychlost metabolismu těla.

Tyhle cvičení spojené s vhodným stravováním ti pomohou k rychlé strátě váhy a též ke spevnění těla. Mněl by si jíst pravidně a lehké jídla. Příjem bílkovin je též hodně důležitý. Bílkoviny sou stavební bloky svalů a sou běžně v potravinách jako fazole, ryby, čerstvé ovocí a zelenina. Potrava bohatá na bílkoviny podporuje látkovou výměnu, opravu tělesných buněk a zvyšuje růst svalů a kostí.

Recept na plněný lilek

14. srpna 2011 v 23:14
Suroviny: 1 větší lilek, 3-4 rajčata, 1 bílá cibule, 2 slupky česneku, 3-4 lžíce uvařené rýže, 50g tvrdého sýra, olivový olej, sůl, pepř, sušené oregano
Pracovný postup: Rajčata oloupeme, rozkrojíme a nakrájíme na kocky. Lilek podél rozkrojíme na dvě části, posolíme a necháme deset minut odstát. Na kocky nakrájenou cibuli orestujeme na oleji spolu s plátkama česneku. Přidáme na kocky pokrájené rajčata, posolíme, okořeníme, na mírnem plameni podusíme. Necháme vychladnout. Ochutíme sušeným oreganem, přidáme uvařenou rýži a nahrubo postrouhaný sýr. Odstáté části lilku osušíme a uložíme je do zapékací mísy potřené olejem. Na povrch dáme plnku, pokapkáme olivovým olejem, vložíme do vyhřáté roury a zapečeme.
 
 

Reklama