Strať tuk a získej svaly

23. srpna 2011 v 1:51 |  Tips & tricks
Zdravý životní styl je kombinací cvičení a výživné stravy. Je to taktéž nejlepší spůsob jak zhubnout a být zdravý. Cílem je získat pěkné a vypracované tělo, štíhlé svaly.
Budeš tomu však muset věnovat čas. Doporučuje se nejmíň 30 minut cvičení denne. Hlavně kardiovaskulární cvičení sou velmi ůčinné v oblasti spalování tuků. Snížením ukládání tuků v těle zabráníš mnoha zdravotním rizikám, jako např. vysoký krvní tlak, cukrovka a obezita. Stráta tuků a získání svalů pomáhá při přetváření těla a zlepšení fyzického vzhledu.


Nejlepší odporoučené postupy jak stratit tuk a získat svaly:

Posilování - je jedním z běžně navrhovaných metod pro strátu tuku a získání svalů. Stimuluje svalové vlákna a zvyšuje svalovou hmotu. Pravidelné cvičení zvyšuje fyzický výkon. Správné cvičení bude pro tebe přínosem v mnohých oblastech. Zvýšíš svalovou vytrvalost, dostaneš pod kontrolu svou tělesnou hmotnost, normalizuje se tvůj krvní tlak, zvýšíš rychlost svého metabolismu. To je jenom několik výhod, které ti táto forma cvičení nabízí. Je důležité si zestavit cvičební plán, podle kterého budeš cvičit. Když máš možnost, poraď se s odborníkem, ale některé cviky najdeš na internetu a jistě ti poraděj i v posilovně. Vybírej si cviky podle toho, či chceš aby tvé svaly nabrali objem, nebo chceš být štíhlý a vypracovaný, teda svaly prodloužit.

Kardiovaskulární cvičení - je to důležité cvičení pro dosáhnutí rychlého odbourávání tuků a pro zisk svalové hmoty. Je ůčinné při spalování nadbytečných kalorií a potláčí chuť do jídla. Kadrio a kardiorespiračné cvičení mají mnoho výhod, nejenom zdravotních, ale ti přinesou i psychickou pohodu. Chůdze, cyklistika, plavání a jogging sou jen některé obyčejné kardiovaskulární cvičení, které snižují hromadění tukových zásob. Denní cvičení snižuje zlý cholesterol, posiluje svalové vlákna, pomáhá ke snížení tělesné hmotnosti, zlepšuje krevní oběh a zvyšuje rychlost metabolismu těla.

Tyhle cvičení spojené s vhodným stravováním ti pomohou k rychlé strátě váhy a též ke spevnění těla. Mněl by si jíst pravidně a lehké jídla. Příjem bílkovin je též hodně důležitý. Bílkoviny sou stavební bloky svalů a sou běžně v potravinách jako fazole, ryby, čerstvé ovocí a zelenina. Potrava bohatá na bílkoviny podporuje látkovou výměnu, opravu tělesných buněk a zvyšuje růst svalů a kostí.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Chelsie Chelsie | Web | 23. srpna 2011 v 5:51 | Reagovat

Ono to vypadá tak nádherně...ale prostě mi přijde hezčí když je holka vyloženě vychrtlá bez svalů.

2 missfatt missfatt | E-mail | Web | 23. srpna 2011 v 10:51 | Reagovat

lima... krasny clanok :) akurat pre mna... aby som mohla spevnovat :D dakujem :)

3 Butterfly Butterfly | Web | 23. srpna 2011 v 18:26 | Reagovat

Ahoj! Nechceš spřátelit?také hubnu.... :(

4 Nympha Nympha | Web | 24. srpna 2011 v 0:18 | Reagovat

hezky clanek JAK NA TO :)

5 Adel & Kler Adel & Kler | Web | 24. srpna 2011 v 8:56 | Reagovat

Díky za super článek :)

6 *MiaMissi* *MiaMissi* | E-mail | Web | 24. srpna 2011 v 11:38 | Reagovat

To je skvelý článok :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.